شیراز

شیراز خوشا شیراز و وضع بی‌مثالش


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

خوشا شیراز و وضع بی‌مثالش

 

سفر به شیراز و مجموعه پاسارگاد، نقش رستم، مجموعه تخت جمشید، باغ ارم، آرامگاه حافظ و سعدی، نارنجستان قوام، خانه زینت‌الملوک، مجموعه وکیل، مسجد نصیرالملک و ارگ کریم خان

برنامه سفر

1چهارشنبه 2 فروردین 1402
صبح زود فرودگاه مهرآباد دور هم جمع میشیم تا برای دیدن شیرازِ بهاری به این شهر پرواز کنیم!
پس از رسیدن به فرودگاه و ترنسفر به شهر برنامه شیرازگردیمون رو شروع می‌کنیم، نارنجستان قوام و خانه زینت‌المولک و داستان های جالبش اولین گشت روز اول سفرمون هست، به سمت مجموعه وکیل خواهیم رفت، حمام و مسجد و بازار وکیل یادگاری های دوران زندیه هست که قبل از ظهر خواهیم دید، نهار را در رستوران میل می‌کنیم و سپس برای تحویل اتاق‌هامون به سمت محل اقامتمون خواهیم رفت، بعد از استراحتی کوتاه در بوتیک هتل راهی شهر میشیم تا کمی بیشتر با حال و هوای نوروزی شیراز آشنا بشیم. شب برای دیدار با حضرت دوست راهی حافظیه میشیم.
چه دیداری باشه این دیدار شبانه با حضرت حافظ
آرامگاه حافظ و حس و حال عجیبش آخرین برنامه ما در این روز خواهد بود.
2پنجشنبه 3 فروردین 1402
پس از صرف صبحانه راهی پاسارگاد و سعادت‌شهر میشیم!
به دیدار از مجموعه پاسارگاد خواهیم رفت. از آرامگاه کوروش و مجموعه پاسارگاد دیدن می‌کنیم، در ادامه مقصد بعدی ما مجموعه نقش رستم خواهد بود تا از کعبه زرتشت و آرامگاه داریوش، خشایارشا و اردشیر و نقوش برجسته دیدن کنیم.
بعد از صرف نهار گشت بعدی ما مرودشت و مجموعه پرسپولیس خواهد بود، از شکوه و جلال بجا مانده از کاخ‌ها و تالارهای مجموعه تخت‌جمشید دیدن می‌کنیم.
قبل از غروب به شیراز میریم تا استراحت داشته باشیم.
شبگردی هم قسمتی از برنامه‌ی شیرازمون هست. دیدار از آرامگاه سعدی نیز قسمتی از برنامه عصر و شب ما خواهد بود.
برای استراحت به محل اقامتمون برمی‌گردیم.
3جمعه 4 فروردین 1402
با دیدار از مسجدنصرالملک روزمون شروع می‌کنیم، تشعشع نور و رنگ داخل این مسجد جلوه‌ی زیبایی داره.
بافت‌گردی و دیدار از محله‌های قدیمی شیراز هم میتونه تجربه‌ی خوبی برامون باشه. بعد از دیدن موزه سنگ هفت‌تنان زمان نهار رسیده.
پس از صرف نهار راهی باغ ارم خواهیم شد تا یکی از جاذبه‌های ثبت‌شده در فهرست میراث جهانی یونسکو را ببینیم. بعد از خرید سوغاتی راهی فرودگاه خواهیم شد تا به تهران برگردیم.
حدود ساعت 20 تهران هستیم

درباره سفر

سایر خدمات