قشم و هرمز

قشم و هرمز به رنگ خلیج فارس


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

سفر به جزایر خلیج‌فارس و دیدار از؛ دره‌ستارگان، تنگه‌ی چاهکوه، جزایر ناز، جنگل حرا، بندر لافت، شهر قشم، قلعه‌ی پرتغالی‌ها، ساحل خاک سرخ، الهه نمک، دره رنگین‌کمان، دره مجسمه‌ها و آشنایی با فرهنگ بومی

برنامه سفر

1ظهر روز دوشنبه در ایستگاه راه‌آهن تهران دور هم جمع می‌شیم تا با آشنایی بیشتر به سمت بندر‌عباس حرکت کنیم، برای صرف نهار و شام می‌توانید از رستوران قطار استفاده نمایید. کوپه به کوپه در کنارتون هستیم و توضیحات کاملتری از سفر خواهیم داشت.
2پس از رسیدن به بندرعباس با وسایل نقلیه توریستی به سمت اسکله مسافربری خواهیم رفت تا از آنجا با شناور راهی هرمز بشیم. پس از صرف نهار و تحویل اتاق‌ها به سمت دره سکوت خواهیم رفت تا از الهه نمک دیدن کنیم، سپس برای تماشای غروب آفتاب به سمت ساحل فرش و ساحل عشاق میرویم.
3برای دیدن طلوع آفتاب به سمت ساحل محیط زیست میریم، پس از صرف صبحانه آماده گشت و گذار یک روزه در جزیره هرمز میشیم. قلعه پرتغالی‌ها، دره رنگین کمان و ساحل خاک سرخ قبل از ظهر می‌بینیم، بعد از نهار از غار نمکدان و سپس دره مجسمه‌ها دیدن می‌کنیم. برای استراحت و شب‌نشینی به اقامتگاهمون برمی‌گردیم.
میتونیم قدم زنان از جزیره دیدن و کنیم و در کنار ساحل کمی سکوت و یا عکاسی از آسمان شب رو تجربه کنیم.
4صبح زود به سمت اسکله خواهیم رفت تا از آنجا با شناور به سمت جزیره قشم بریم، پس از رسیدن به قشم و با وسایل نقلیه‌ی محلی به گشت و گذار در جزیره می‌رویم.
به سمت چاهو خواهیم رفت تا از تنگه عجیب چاهکوه دیدن کنیم، پیمایش قسمتی از تنگه در برنامه ماست، آشنایی با فرهنگ و کسب و کارهای محلی از جاذبه های دیگر این سفر است به همین خاطر از کارگاه سنتی لنج سازی دیدن می‌کنیم، پس از صرف نهار با قایق گشتی در جنگل های حرا خواهیم داشت. غروب آفتاب را در بندر لافت می‌گذرانیم. سپس زمان کافی برای گشت در شهر قشم خواهیم داشت.
5طلوع آفتاب را در سواحل زیبای سوزا خواهیم دید، پس از صرف صبحانه از جزیره ناز و دره ستارگان دیدن می‌کنیم. سپسبه سمت اسکله خواهیم رفت تا از آنجا با شناور به بندرعباس برسیم. راه‌آهن بندرعباس آخرین ایستگاه این سفر جذاب به جنوب کشورمان خواهد بود. صبح روز شنبه تهران خواهیم بود.

درباره سفر

اطلاعات تکمیلی