قشم و هنگام

قشم و هنگام قطار 6تخته - اقامتگاه بوم‌گردی


این برنامه حذف شده است.

جاذبه‌ها

 

سفر به جزایر جنوبی خلیج‌فارس؛ قشم و هنگام

 

دره ستارگان، جزایر ناز، تنگه چاهکوه، جنگل حرا، بندر لافت، بازار درگهان،  بازدید از جزیره هنگام و ساحل خماسی و بازار قدیم و ساحل نقره‌ای

برنامه سفر

1

دوشنبه 2 بهمن 1402
برای دیدن بزرگترین جزیره خلیج فارس از اینجا شروع میشه! ایستگاه راه آهن تهران ظهر روز سه‌شنبه در ایستگاه راه‌آهن تهران دور هم جمع می‌شیم تا با آشنایی بیشتر به سمت بندر‌عباس حرکت کنیم، برای صرف نهار و شام می‌توانید از رستوران قطار استفاده کنید. کوپه به کوپه در کنارتون هستیم و برای ارائه توضیحات کاملتر از سفر بهتون سر می‌زنیم.
- استراحت در قطار 6 تخته

2

سه شنبه 3 بهمن 1402
صبح بعد از صرف صبحانه در قطار از بندرعباس به سمت اسلکه حقانی میریم تا در ادامه با شناور به سمت جزیره قشم حرکت کنیم. به جزیره زیبا قشم می‌رسیم! مقصد بعدی ما جنگل‌های حرا خواهد بود، با قایق گشتی در جنگل های حرا خواهیم داشت تا از گونه‌های گیاهی و جانوری منطقه دیدن کنیم. وقت نهار رسیده! یه غذای جذاب محلی میتونه شروع خوبی برای چشیدن طعم جنوب باشه. بعد از نهار به سمت هتل محل اقامت خواهیم رفت و اتاق‌هامون تحویل بگیریم. بعد از کمی استراحت و برای دیدن غروب آفتاب راهی بندر بادگیرها میشیم، تا بعد از غروب در بندر لافت هستیم. سپس زمان کافی برای خرید در بازار درگهان و یا سیتی‌سنتر قشم خواهیم داشت. برای استراحت و شب‌نشینی به محل اقامتمون برمی‌گردیم.
- اقامت در اقامت‌گاه بوم‌گردی


3

چهارشنبه 4 بهمن 1402
پس از صرف صبحانه به دیدن تنگه چاه‌کوه میریم. تنگه‌ای زیبا که قسمتی از ژئو‌پارک جهانی جزیره‌ی قشم هست. بعد از عکاسی در تنگه مقصد بعدی ما جزیره هنگام هست. به سمت اسکله شیب دراز میریم تا راهی جزیره هنگام بشیم. اگر شرایط مساعد باشه و خوش ‌شانس باشیم شاید بتونیم دلفین‌هارو ببینیم. از ساحل خماسی و ساحل نقره‌ای و آکواریوم طبیعی دیدن می‌کنیم و زمان مناسبی هم برای استراحت ساحلی خواهیم داشت. برای آشنایی با فرهنگ جزیره وقت مناسبی برای بازدید از بازار سنتی هنگام هم داریم. بعد از گشت و گذار برای صرف نهار به شیب‌دراز برمی‌گردیم. دره ستارگان و ساحل جزیره ناز و غروب جذاب جزیره مکمل روز سوم سفرمون هست. عصر به محل اقامت رفته و استراحت می‌کنیم.
- اقامت در اقامت‌گاه بوم‌گردی

4

پنج شنبه 5 بهمن 1402
صبح پس از صبحانه به سمت شهر قشم و اسکله ذاکری رفته و با شناور به سمت بندرعباس حرکت می‌کنیم. سپس به سمت ایستگاه راه آهن رفته و با قطار ساعت 12:10 به سمت تهران حرکت می‌کنیم. اینجا آخرین ایستگاه از سفرمون به جزایر جنوبی‌ست. امیدواریم با خاطرات خوبی به تهران برگردید.
- استراحت در قطار 6 تخته

5

جمعه 6 بهمن 1402
با یک خاطره فراموش نشدنی از جزایر جنوب ساعت 8:50 صبح به تهران می‌رسیم.

درباره سفر

اطلاعات تکمیلی

سایر خدمات