بوشهر

بوشهر سفر به دیار دلیران تنگستان


این برنامه حذف شده است.

جاذبه‌ها

سفر به دیار دلیران تنگستان

 

بوشهر و غروب‌های طلایی‌اش، آشنایی با فرهنگ و سبک زندگی و معماری بندر بوشهر، بازدید از عمارت دهدشتی، عمارت کازرونی، عمارت امیریه، و عمارت گلشن، دیدن عارضه‌های طبیعی اطراف بوشهر؛ کلوت‌های خورموج و گنبد نمکی جاشک به همراه کافه‌گردی و شبگردی در بندر زیبای بوشهر

برنامه سفر

1

چهارشنبه 4 بهمن 1402
جنوب‌گردی اینبار به سمت بوشهر! صبح زود فرودگاه مهرآباد دور هم جمع میشیم تا راهی دیار دلیران تنگستان بشیم! بعد زا رسیدن به فرودگاه مستقیم به سمت ساحل بوشهر میریم تا بعد از صرف نوشیدنی سفرمون شروع کنیم! موزه‌خانه رئیس‌علی دلواری اولین گشت ما در بوشهر خواهد بود، عمارت گلشن، عمارت دهدشتی و عمارت کازرونی از دیگر دیدنی‌های روز اول ماست. بعد از تحویل اتاق‌ها و صرف نهار زمان کمی هم برای استراحت داریم. عمارت امیریه و معماری بینظیرش و ساحل‌گردی و دیدن غروب میتونه برنامه روز اولمون تکمیل کنه! شب دور هم تو کافه حاج رئیس جمع میشیم تا بیشتر با سنت‌ها و فرهنگ مردم آشنا بشیم.

2

پنجشنبه 5 بهمن 1402
امروز قراره خارج از شهر باشیم و عارضه‌های طبیعی اطراف بوشهر ببینیم. گنبد نمکی جاشک و غارهای نمکی بینظیرش و انرژی خوبی که داره مدت زمان زیادی مارو اینجا نگه میداره! بعد از صرف نهار راهی خورموج و کلوت‌های این منطقه میشیم. قراره غروب جذابی رو از اینجا ببینیم. به هتل برمی‌گردیم تا پس از کمی استراحت بازارگردی و کافه‌گردی کنیم.

3

جمعه 6 بهمن 1402
امروز زمان خوبی برای استراحت تو ساحل و خرید از بازارهای محلی داریم. بعد از خروج از هتل و صرف نهار زمان کافی برای گشت گروهی در سواحل خواهیم داشت. بعد از غروب آفتاب به سمت فرودگاه بوشهر میریم تا با خاطراتی جذاب از بندر بوشهر به تهران برگردیم.

درباره سفر

سایر خدمات