قشم و هنگام

قشم و هنگام یلدای قشمی


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

 

سفر به جزایر خلیج‌فارس؛ قشم هنگام

تجربه‌ی یلدای قشمی به همراه آشنایی با فرهنگ و سنت‌های مردمان جنوب به همراه موسیقی قشمی، بازدید از دره ستارگان، جزایر ناز، تنگه چاهکوه، جنگل حرا، بندر لافت، بازار درگهان و شهر قشم و سیتی‌سنتر به همراه بازدید از جزیره هنگام و ساحل خماسی و بازار قدیم و ساحل نقره‌ای

برنامه سفر

1

چهارشنبه 29 آذر 1402
امروز اولین روز از سفرمون به جنوبه! دیدن 2 تا جزیره جذاب؛ قشم و هنگام
صبح زود در فرودگاه مهرآباد دور هم جمع میشیم تا آماده سفر به جزایر جنوبی کشور بشیم، بعد از رسیدن به قشم و تحویل کوله‌ها و چمدان‌ها با وسایل نقلیه محلی آماده گشت و گذار خواهیم شد. به سمت چاهو خواهیم رفت تا از تنگه عجیب چاهکوه دیدن کنیم، پیمایش قسمتی از تنگه در برنامه ماست. مقصد بعدی ما جنگل‌های حرا خواهد بود، با قایق گشتی در جنگل های حرا خواهیم داشت تا از گونه‌های گیاهی و جانوری منطقه دیدن کنیم. وقت نهار رسیده! یه غذای جذاب محلی میتونه شروع خوبی برای چشیدن طعم جنوب باشه. بعد از نهار به سمت محل اقامت خواهیم رفت و اتاق‌هامون تحویل بگیریم.
بعد از کمی استراحت و برای دیدن غروب آفتاب راهی بندر بادگیرها میشیم، تا بعد از غروب در بندر لافت هستیم.
سپس زمان کافی برای خرید در بازار درگهان و یا سیتی‌سنتر قشم خواهیم داشت. برای استراحت و شب‌نشینی به محل اقامتمون برمی‌گردیم.
- اقامت در اقامتگاه بوم‌گردی در جزیره قشم

2

پنجشنبه 30 آذر 1402
امروز قراره بریم جزیره هنگام! پس صبح زود از قشم با قایق راهی جزیره هنگام میشیم. اگر شرایط مساعد باشه شاید بتونیم دلفین‌هارو ببینیم. از ساحل خماسی و ساحل نقره‌ای و آکواریوم طبیعی دیدن می‌کنیم و زمان مناسبی هم برای استراحت ساحلی خواهیم داشت. برای آشنایی با فرهنگ جزیره از بازار سنتی هنگام دیدن می‌کنیم. بعد از گشت و گذار برای صرف نهار به قشم برمی‌گردیم. دره ستارگان و ساحل جزیره ناز و غروب جذاب جزیره مکمل روز سوم سفرمون هست. امشب قراره کمی متفاوت بگذره، شبی که کنار هم میشینیم به بزرگداشت شب یلدای سنتی‌مون. شبی که بلندترین شب سال هست و قراره کمی بیشتر در کنار هم باشیم و لذت ببریم.
- اقامت در اقامتگاه بوم‌گردی در جزیره قشم

3

جمعه 1 دی 1402
امروز زمان آزاد داریم. پیشنهاد همسوسفر اینه به تفریحات آبی با هزینه شخصی همسفران بپردازیم. عصر به سمت فرودگاه رفته و با پرواز به تهران برمیگردیم

درباره سفر

اطلاعات تکمیلی

سایر خدمات