جزیره هرمز

جزیره هرمز بازی رنگ و آفتاب


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

سفر به جزیره رنگارنگ هرمز

بازدید از قلعه پرتغالی‌ها، الهه نمک، دره رنگین کمان، ساحل خاک سرخ، دره مجسمه ها، ساحل لاک‌پشت، ساحل فرش (ماجرا)، موزه دکتر نادعلیان و بافت جزیره هرمز

برنامه سفر

1چهارشنبه 2 فروردین 1402
سفر به جزیره رنگ‌ها از اینجا شروع میشه! ایستگاه راهآهن تهران
ظهر روز دوشنبه در ایستگاه راه‌آهن تهران دور هم جمع می‌شیم تا با آشنایی بیشتر به سمت بندر‌عباس حرکت کنیم، برای صرف نهار و شام می‌توانید از رستوران قطار استفاده نمایید. کوپه به کوپه در کنارتون هستیم و برای ارائه توضیحات کاملتر از سفر بهتون سر می‌‍زنیم.
2پنجشنبه 3 فروردین 1402
پس از رسیدن به بندرعباس با وسایل نقلیه توریستی به سمت اسکله مسافربری خواهیم رفت تا از آنجا با شناور راهی هرمز بشیم. به سمت محل اقامت خواهیم رفت.
اتاق‌ها را تحویل می‌گیریم و پس از صرف نهار آماده گشت در جزیره خواهیم شد.
از موزه دکتر نادعلیان و بافت جزیره دیدن می‌کنیم، غروب آفتاب را در قلعه‌ی پرتغالی‌ها خواهیم بود. قدم‌زنان به محل اقامتمان برمی‌گردیم. شب را دور هم خواهیم بود.
3جمعه 4 فروردین 1402
قبل از صبحانه برای دیدن طلوع آفتاب گشت‌و‌گذار 2 ساعته‌ای خواهیم داشت. پس از صرف صبحانه با وسایل نقلیه محلی به دیدار از دور جزیره میریم. قبل از ظهر از دره مجسمه‌ها، الهه نمک، ساحل خاک‌سرخ و ساحل ماجرا دیدن می‌کنیم. بعد از نهار غروب زیبای آفتاب را در ساحل عشق می‌بینیم! سکوت و رنگ و آرامش
بعد از تاریکی به محل اقامتمون برمی‌گردیم تا بیشتر با هم معاشرت داشته باشیم.
4شنبه 5 فروردین 1402
پس از صرف صبحانه زمان مناسبی برای شنا و گشت دور جزیره خواهیم داشت. بعد از تحویل اتاق‌ها و صرف نهار با شناورها به بندرعباس برمی‌گردیم تا با خاطراتی خوش از جزیره هرمز سوار بر قطار به تهران برگردیم.
5یکشنبه 6 فروردین 1402
ظهر یکشنبه خوالی ساعت 12 به کلی خاطرات شیرین از جنوب کشور به تهران می‌رسیم.

درباره سفر

اطلاعات تکمیلی

سایر خدمات